: For those who aren't aware and have Amazon/Twitch Prime...
Time to get another twitch prime trial membership.
Adder (OCE)
: Jax is just a purple lump. He's supposed to be THE bad ass of League.
Kinda fucked how the one guy that actually describes Jax as he is in current more is downvoted. He's laid back and chill now. Sure being that way and still taking anyone 1v1 is pretty badass but I don't think being badass is a decent personality.
: How do I beat Garen
just stay away from him. obviously he isn't just gonna let you do that but it's pretty much the gist of it. there's some who can straight up duel him, but not many. The most important thing is not letting him get ahead, he'll statcheck your team. in low elo teemo should do quite well into garen, though if he buys mr you're useless. Singed can do well into him as he's pretty good at keeping ppl away, but you're gonna int your first games. if you're just looking to go even gnar should get you there and once you learn him he should win the matchup.
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=EmA3GaMV,comment-id=001b000000000000000000000000,timestamp=2019-09-03T10:01:06.224+0000) > > I never flame outta nowhere. When some headass duo is inting and preventing the surrender vote to go through tho... > The thing is I ain't blaming em for getting flamed, but for crying when they don't use the solution handed to em. > > Just admitting you're playing like garbage reduces the amount of flame you get a ton. > > I genuinely don't understand how some of you ppl seem to believe ppl just go flaming ppl outta nowhere. They're ppl, not rabid dogs. "These people are doing something I don't like, I deserve to flame them." That's acting like a rabid dog as far as I'm concerned. Besides, you agreed to play the game out to the end. You flaming the "headass duo that didn't surrender" because the surrender failed is very much "flaming out of nowhere" because it's definitely equivalent to the flamer throwing a tantrum over "I didn't get the surrender I wanted!" > As you seem to like big words you'll recognize the next one: false equivalence. > > I'mma fucking say it again, cuz ya know I'm the dense one here, this is just flame over a game. Noone is genuinely getting hurt or their lives ruined. You're missing the point. You can't just use a blanket statement "words can't hurt", but you did anyway. And on that same note, nobody is getting hurt over the lack of surrender. Yet SOMEONE going off because of it has obviously let that hurt them to the point they're going off on allies. Same thing goes for someone playing like shit. Wait, no, still "our flame is fine because those reasons are valid reason to flame others". > I get that bringing up terrible things that happen in our world where your argument would hold up make you think it holds up in every situation. But there's a damn difference between being called braindead in a videogame and falsely being accused for rape. > > The shit you're bringing up now is much more than words, they're accusations not just words. > Don't just fucking downplay real serious issues that ruin lives by putting em at the level of being called a mean word online. > > So unless you can think of something better than calling me names and blowing the subject outta proportion, cya. You're accusing someone of being mentally r%%%%%ed (in hostile words at that) over playing badly while you're their ally. What makes you think that's going to help someone play better? What makes you think that's going to encourage them to cooperate? What makes you think that's not you flaming over nothing because it's one game? You don't get to make blanket statements and then pretend you didn't. You don't get to pretend that your flame is justified when it is equivalent to you throwing a tantrum over not getting your way. Again, "they're not allowed to do what I don't want, so I'm flaming them for that". That is your entire argument and it's the same reasoning an immature brat uses. Later.
> [{quoted}](name=Busty Demoness,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=EmA3GaMV,comment-id=001b0000000000000000000000000000,timestamp=2019-09-03T15:26:04.509+0000) > > "These people are doing something I don't like, I deserve to flame them." they're not just doing something i don't like, they're hindering me. > That's acting like a rabid dog as far as I'm concerned. Besides, you agreed to play the game out to the end. You flaming the "headass duo that didn't surrender" because the surrender failed is very much "flaming out of nowhere" because it's definitely equivalent to the flamer throwing a tantrum over "I didn't get the surrender I wanted!" no they are holding 3 people in a game against their wishes. Last time i checked 3 people is more than 2. > You're missing the point. You can't just use a blanket statement "words can't hurt", but you did anyway. at no point did i make that statement. Obviously there's things that shouldn't go, racial slurs have no place in flame, someone resorting to those is a pathetic person and lacks creativity tbh. But in the context of the usual flaming, noone is getting hurt. > And on that same note, nobody is getting hurt over the lack of surrender. Yet SOMEONE going off because of it has obviously let that hurt them to the point they're going off on allies. Same thing goes for someone playing like shit. Wait, no, still "our flame is fine because those reasons are valid reason to flame others". I genuinly don't feel hurt in that situation. like, it's just annoying. it really isn't deep or anything. If i actually do feel offended i just afk farm. > You're accusing someone of being mentally r%%%%%ed (in hostile words at that) over playing badly while you're their ally. I didn't, i called em braindead. an ally doesn't hinder me. > What makes you think that's going to help someone play better? > What makes you think that's going to encourage them to cooperate? > What makes you think that's not you flaming over nothing because it's one game? I don't, nothing i didn't expect em to in the first place, exactly it's just one game so lemme go to the next one. > You don't get to make blanket statements and then pretend you didn't. You don't get to pretend that your flame is justified when it is equivalent to you throwing a tantrum over not getting your way. Again, "they're not allowed to do what I don't want, so I'm flaming them for that". That is your entire argument and it's the same reasoning an immature brat uses. Later. i don't think i actually did, so i guess i must be pretending real good to even convince myself. You have blown things i've said out of proportion and compared what i said to basically agreeing with false accusations, and yet here you are acting all high and mighty. I dont care about what people do, just don't get in my way. Please stop quiting things i never said. dang you lasted so long without calling me names, really got me good tbh, made me reply. wp.
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=EmA3GaMV,comment-id=001b0000000000000000,timestamp=2019-09-02T20:50:31.104+0000) > > bad comparison. this is like me punching someone that has the option to equip full plate armor while i have no other weapons but aight. > > > ain't nobody here a real victim of anything. stop acting like this is assault/rape or something. nobody is actually getting hurt. people are getting flamed, not stabbed ffs. Jesus you are dense. You are still acting like it's on the other person "to protect themselves" even though YOU ARE THE ONE STARTING SHIT. Meanwhile, plenty of people are getting royally screwed over because of accusations with zero proof. It's been happening quite frequently and there's plenty of precedents in both Europe in the USA. So before you say "words can't hurt anyone"; remember that men in Spain are often quick to go to a plea deal simply on being accused of sexual assault with zero evidence, a man killed himself over his life being ruined due to an accusation alone on Twitter, another voice actor had his career ruined over an accusation and falsified evidence, and don't forget how a supreme court nominee had his name slandered by accusations when there was no proof. Do NOT sit there and tell me "words can't hurt" when there's plenty of evidence otherwise. Perfectly normal people can be hurt by words due to the rampant insanity of those using them. You are one such individual. If you cannot see how, then you're willingly blinding yourself to FACTS and you have no business replying to me.
> [{quoted}](name=Busty Demoness,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=EmA3GaMV,comment-id=001b00000000000000000000,timestamp=2019-09-02T21:42:45.707+0000) > > Jesus you are dense. > > You are still acting like it's on the other person "to protect themselves" even though YOU ARE THE ONE STARTING SHIT. I never flame outta nowhere. When some headass duo is inting and preventing the surrender vote to go through tho... The thing is I ain't blaming em for getting flamed, but for crying when they don't use the solution handed to em. Just admitting you're playing like garbage reduces the amount of flame you get a ton. I genuinely don't understand how some of you ppl seem to believe ppl just go flaming ppl outta nowhere. They're ppl, not rabid dogs. > Meanwhile, plenty of people are getting royally screwed over because of accusations with zero proof. It's been happening quite frequently and there's plenty of precedents in both Europe in the USA. > > So before you say "words can't hurt anyone"; remember that men in Spain are often quick to go to a plea deal simply on being accused of sexual assault with zero evidence, a man killed himself over his life being ruined due to an accusation alone on Twitter, another voice actor had his career ruined over an accusation and falsified evidence, and don't forget how a supreme court nominee had his name slandered by accusations when there was no proof. > > Do NOT sit there and tell me "words can't hurt" when there's plenty of evidence otherwise. Perfectly normal people can be hurt by words due to the rampant insanity of those using them. You are one such individual. If you cannot see how, then you're willingly blinding yourself to FACTS and you have no business replying to me. As you seem to like big words you'll recognize the next one: false equivalence. I'mma fucking say it again, cuz ya know I'm the dense one here, this is just flame over a game. Noone is genuinely getting hurt or their lives ruined. I get that bringing up terrible things that happen in our world where your argument would hold up make you think it holds up in every situation. But there's a damn difference between being called braindead in a videogame and falsely being accused for rape. The shit you're bringing up now is much more than words, they're accusations not just words. Don't just fucking downplay real serious issues that ruin lives by putting em at the level of being called a mean word online. So unless you can think of something better than calling me names and blowing the subject outta proportion, cya.
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=EmA3GaMV,comment-id=001b00000000,timestamp=2019-09-02T17:49:08.421+0000) > > bitch are you fucking serious right now? if you do dumb shit, you're gonna get called out on doing dumb shit. > > They literally have the damned power to end their "abuse" whenever they themselves choose, and i doubt there's actual emotional manipulation going on in league. so if you're crying here but not muting, you've only got yourself to blame. "I'm punching them for doing something I don't like, so it's their fault I'm throwing punches rather than doing something less violent. I should upgrade to swords because they can buy a shield."
> [{quoted}](name=Busty Demoness,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=EmA3GaMV,comment-id=001b000000000000,timestamp=2019-09-02T18:31:18.895+0000) > > "I'm punching them for doing something I don't like, so it's their fault I'm throwing punches rather than doing something less violent. I should upgrade to swords because they can buy a shield." bad comparison. this is like me punching someone that has the option to equip full plate armor while i have no other weapons but aight. ain't nobody here a real victim of anything. stop acting like this is assault/rape or something. nobody is actually getting hurt. people are getting flamed, not stabbed ffs.
: Regarding Ornn
> Not only is his gameplay weak right now good. > but he has so much potential and I feel like it is wasted. no.
: > [{quoted}](name=Irelia Bot,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=FbKY00Gs,comment-id=0001000000000001,timestamp=2019-09-02T08:31:33.989+0000) > > Checks to see what complainer plays... Sees Rengar who literally deletes a target in under half a second and finds a lack of ability to feel sympathetic. Rengar is actually extremely difficult to play. His jungle pathing is horrible and the stealth changes mean you are only going to snowball against braindead opponents.
> [{quoted}](name=M Schumacher,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=FbKY00Gs,comment-id=00010000000000010000,timestamp=2019-09-02T09:02:45.122+0000) > > Rengar is actually extremely difficult to play. His jungle pathing is horrible and the stealth changes mean you are only going to snowball against braindead opponents. hahahahahahaha.
: Why are there so many "Riot should not focus on toxicity" threads right now??
> I don't want to hear that I should kill myself. I don't want to hear that I'm trash. I don't want people to flame my boyfriend. then don't do shit that would instigate ppl saying it? And if they still do just mute em if it bothers you that much. > What if a person has a really bad day, is really sad and just want to play a game, and is later told to kill himself because he died twice? What fucking good would a mute do by then? they won't hear it again? like idk wtf you expect to happen here? ain't nobody gonna kill themselves over a bad day. > Stop talking like toxicity isn't a problem, because it is. a problem for which you've gotten a solution ingame. a problem that's not exclusive to league at all. a problem that's not gonna affect the game as much as someone runnin it down but is much easier to detect. If you genuinly still want an answer as to why there might be an increase: Most ppl simply don't care about toxicity, they do care about some headass runnin it down. It's there, most of the time it ain't their problem, and when it is they have ways to deal with it. and the real extreme toxicity cases aren't as common as some ppl claim em to be. honestly i wish ppl just learned to flame well, it's always the same old boring crap.
: Why does riot care about toxicity so much, there are more important problems
they should really just hand out laptops to homeless ppl but in the end they're just a small indie company so we can't expect them to do all the work.
: Ezreal cinematic
boards would lose their shit. any subreddit dedicated to something less popular would lose their shit. Cinematics themselves take alot of time and are quite expensive to make. All in all it would make more sense for riot to create cinematics to promote new releases/skinlines. Lore cinematics are very rare and will probably stay that way for a while sadly. The only one's we've gotten are ryze's, jinx' music video and i think the amumu one is lore based. That said they could pick up the whole "rough animation" thing they tried again like with darius and mf. No character in this game would function better to explore runeterra than runeterra's prodigal explorer obviously.
Nekorus (NA)
: ah yes the cocky bastard named ezreal has a more interesting lore than someone like the voli comics or silence for the damned story i think it was called but lemme just stop hating on ezreal for now. cinematics take ALOT of time and money to create. 5 min cinematics take up to 7 months to create. Im no bussiness man but im sure creating a cinematic for just one character ESPECIALLY ezreal will create alot of backlash from the community and will just prove the point of riot just favoring the more popular champs.
> ah yes the cocky bastard named ezreal has a more interesting lore than someone like the voli comics or silence for the damned story i think it was called but lemme just stop hating on ezreal for now yeah who woulda thought riot's version of the well loved "adventuring archeologist" archetype would be more interesting than "i'm an angery demigod polarbear". the second part's probably true tho. boards would lose their shit.
CLG ear (NA)
: how tall is lyndis from fire emblem?
if she's this tall and she's about as tall as robin. how tall does that make ike?
: Why again does an AFK offer NO ingame-compensations in LoL only?
i'd rather not be stuck with an inting bot tbh. literally all they have to do is allow for surrender vote on afk or just let ppl leave is someone goes afk.
: Best waifu of 2019
i see i've made the right decision in not watching this anime.
: Monthly reminder this game is dying
at this point idk if these are serious or not anymore.
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=H5AVYKTE,comment-id=000700000000,timestamp=2019-09-01T14:29:15.301+0000) > > my comment was mainly aimed at the comment section. they instantly hopped on that dumbass mmo train again. Oh I know XD its my fault I should have specified more I never meant an mmo ...although that would be cool, too but i'm thinking more of a Elder Scrolls type map but with a Runterra theme
> [{quoted}](name=cherrypopper1998,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=H5AVYKTE,comment-id=0007000000000000,timestamp=2019-09-01T14:52:03.222+0000) > > Oh I know XD its my fault I should have specified more I never meant an mmo ...although that would be cool, too but i'm thinking more of a Elder Scrolls type map but with a Runterra theme if they made an elderscrolls type of game in runeterra i'll probably lose another 3 years of my life. it's honestly the way i'd love to see them make a game around the lore. and if it had the same mod potential that would be like a dream.
CLG ear (NA)
: > [{quoted}](name=sinZsoul,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=FVqeaHq1,comment-id=000000000002,timestamp=2019-09-01T02:07:45.239+0000) > > I mean, you could say from a western perspective that the song was bad, but it got the top of the charts in Korea so it definitely wasn't a bad song for it's genre. people like songs that are objectively bad so there's nothing I can do about that. Objectively the song is bad, but people like it.
> [{quoted}](name=CLG ear,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=FVqeaHq1,comment-id=0000000000020000,timestamp=2019-09-01T13:35:25.619+0000) > > people like songs that are objectively bad so there's nothing I can do about that. Objectively the song is bad, but people like it. that's not how music works.
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=H5AVYKTE,comment-id=0007,timestamp=2019-09-01T14:03:46.003+0000) > > open world rpg aren't the same thing as MMOs. if y'all wanna beg for an mmo feel free but atleast make that clear. some of us would actually much rather have a true open world rpg. That's what I said {{sticker:slayer-jinx-catface}}
> [{quoted}](name=cherrypopper1998,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=H5AVYKTE,comment-id=00070000,timestamp=2019-09-01T14:18:30.630+0000) > > That's what I said {{sticker:slayer-jinx-catface}} my comment was mainly aimed at the comment section. they instantly hopped on that dumbass mmo train again.
: When your allies get the kill before you can get in range for an assist
before i get in range to kill secure you mean, right?
: Last two Leona buffs are a nudge into the jungle.
maybe i should start playing jungle again.
KABLUMP (NA)
: Ulanopo you're bad at your forum job [EDIT]
i better keep my mouth shut here before ulanopo bans my ass again.
: Riot give us an open-world RPG game already !!
open world rpg aren't the same thing as MMOs. if y'all wanna beg for an mmo feel free but atleast make that clear. some of us would actually much rather have a true open world rpg.
Leufaya (OCE)
: A Solution to the Star Guardian Xayah and Rakan [LIGHT VERSION] debate
that's in no way better than the chroma idea. This worked for leona because she empowers herself during her ult, thematically she channels the sun/moon in those skins. There's no point in xayah suddenly becoming pure, and honestly i'd expect rakan to preserve his light for xayah considering the lore.
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=e0fQb1pu,comment-id=000400000000000100000000,timestamp=2019-08-29T20:48:14.708+0000) > > then there was absolutely no reason to use the term here, which is why i find this hard to believe. The term wouldn't have such bad rep if it wasn't overused like it is. I'd be fine with being told these definitions if they actually held up. > > all they did was point out the general on things. I completely agree that it's overused. In this particular context I believe it's used because OP lacks confidence in his own masculinity to the point where he has to reiterate it, lest it be challenged by his casual discussion of personal hygiene. It's not really toxic to anyone as long as he's not projecting that onto other guys, it's just odd.
> [{quoted}](name=A Latte Trouble,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=e0fQb1pu,comment-id=0004000000000001000000000000,timestamp=2019-08-29T22:40:11.640+0000) > > I completely agree that it's overused. In this particular context I believe it's used because OP lacks confidence in his own masculinity to the point where he has to reiterate it, lest it be challenged by his casual discussion of personal hygiene. It's not really toxic to anyone as long as he's not projecting that onto other guys, it's just odd. they weren't talking to the op so that has nothing to do with any of this.
: Miss Fortune is best girl. Change my mind.
jinx and leo exist so this is just wrong.
: No, no, no. Good concept, but you've got to fully embrace the marketing and Riot Way. It's a splash art of the Bride, of everyone's favorite League Waifu. Happy Bride Lux. Her splash animations are white doves, white flower petals, and her back animation includes a car that says "Just got married." Now, in the splash art you just see lux in the dress and over her right shoulder you see 4 other animu waifu champions that act as the Bridesmates. They're all trying to catch the bouquet to see who gets married next. Introducing Bridesmate Skin Line: {{champion:22}} {{champion:51}} {{champion:103}} {{champion:92}} Why these four? Lore doesn't matter, we've got to PUMP OUT SKINS FOR POPULAR CHAMPS!!!! WOOT INVESTORS INCOMING Also, act now with the HAPPY CELEBRATIONS GRIND PASS! Accumulate 2000 tokens and get the sweet, Chroma I mean Prestige Edition "Scarlet Bride Lux" She's now wearing a more provocative red frilly wedding gown, with a nice mix of pink and white, that really show off those assets. All the missions including will be your traditional themed wedding scenarios: "Something OLD," "Something blue," "Something new," and "Something borrowed." Each of the bridesmates have their images corresponding with one of these missions. Now, we're not done just quite yet. Oh, no. Get that hype train in. I'm talking Star guardian level. You know when you have a star guardian skin and it plays the song? Let's rehash the idea, i'm talking WEDDING BELLS at the start of the match when you play one of these skins. Let's make an event too, go big or go home! One side of minions wearing little white Tuxedos and the other's wearing the classic black suede to bring the class back to league. How could we forget TFT? Introducing new little legends, Attire Addition. Your Little legend feels a little naked, take this time to spice up their accessories by introducing new Tuxedo and wedding dress avatar additions. Each running for 1000RP, and your little legend too can celebrate in HOLY MATRIMONY.
just thought i'd let you know you forgot ezreal.
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=e0fQb1pu,comment-id=0004000000000001,timestamp=2019-08-29T13:59:33.293+0000) > you were genuinly just looking for an excuse to say this shit right? This notion that femininity is somehow great but masculinity is bad is garbage. I know that this isn't the point of your reply, but you have a fundamental misunderstanding of what toxic masculinity means. Masculinity is an incredible and powerful thing. Toxic masculinity is a widely misunderstood phrase for referring to the type of masculinity that keeps men from doing anything that may be considered weak, else they are shamed and their masculinity be called into question. Crying, showing emotion, caring about appearance, personal hygiene, etc. Hell, even appreciating art and beauty calls masculinity into question for some reason? It's about men being pushed into a very small box, which is toxic. Just to be clear, there's absolutely nothing wrong with showing little emotion, not giving a shit about art, not caring much about your appearance, etc., however it becomes an issue when everyone is forced into that box or ridiculed for stepping outside of it. Again, I know this isn't the point of your post, but I used to be in the same boat as you, and finding out what toxic masculinity actually meant made me a lot less annoyed when people used the term.
> [{quoted}](name=A Latte Trouble,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=e0fQb1pu,comment-id=00040000000000010000,timestamp=2019-08-29T19:13:21.418+0000) > > I know that this isn't the point of your reply, but you have a fundamental misunderstanding of what toxic masculinity means. > > Masculinity is an incredible and powerful thing. Toxic masculinity is a widely misunderstood phrase for referring to the type of masculinity that keeps men from doing anything that may be considered weak, else they are shamed and their masculinity be called into question. Crying, showing emotion, caring about appearance, personal hygiene, etc. Hell, even appreciating art and beauty calls masculinity into question for some reason? > It's about men being pushed into a very small box, which is toxic. > > Just to be clear, there's absolutely nothing wrong with showing little emotion, not giving a shit about art, not caring much about your appearance, etc., however it becomes an issue when everyone is forced into that box or ridiculed for stepping outside of it. > > Again, I know this isn't the point of your post, but I used to be in the same boat as you, and finding out what toxic masculinity actually meant made me a lot less annoyed when people used the term. then there was absolutely no reason to use the term here, which is why i find this hard to believe. The term wouldn't have such bad rep if it wasn't overused like it is. I'd be fine with being told these definitions if they actually held up. all they did was point out the general on things.
: Cut Off for "god" status in LoL Universe?
as far as gods go there are none in game rn. We know the bearded lady/ Nagakabourous is worship by illaoi, that doesn't mean they're an actual god though. Kindred is a story, a legend, like the grim reaper is in ours afaik. Death has so many variables in the lore it seems, i think the safest bet is to say kindred is like janna. they're an existance born from the believe in them. and thus she manifests in those areas. A sol is just a big lizard tbh. There are Demi gods in the freljord tho we have very little detail as to why they are demi gods especially considering asol could probably destroy em. If anyone knows about a god it's most likely bard i guess. but we also don't know what seperates bard from spirits like janna.
Mythrandill (EUNE)
: If the 10'th year anniversary of LOL is mobile league you will get the Bizzard treatment
> Mobile games are shit that's just simply not true. Games aren't bad because they're mobile, they're bad cuz they're bad. If league gets a mobile release it'll still be league, same game. OSRS has a mobile client and it does fine, it's the same game that exists on pc. honestly i'd love to play certain older games on mobile, the isometric fallout games for example would be more enjoyable to me to play on the go. Nintendo and even Sony have proven that there is a want for gaming on the go, so why would you not bring that to phones?
Arcade Lulu (EUNE)
: > [{quoted}](name=Serika Zero,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=e0fQb1pu,comment-id=00040000,timestamp=2019-08-28T19:33:33.397+0000) > > ----------------------------------------------------------------- > > For you two. > Gays are seen as efeminate/feminine men. > Shampoos and conditioners are usually a topic girls talk about and men rarely to never approach as most of us just pick stuff randomly or what was recommended by a close female (sister, wife, mother, grandmother, girlfriend, fiancee, friend, etc). So, talking about them would be seen a a feminine thing to do. > > So, men engaging in feminine behavior. > vs > Men that are overall considered feminine, aka. gays. > > Its not a difficult parallel to draw But talking about shampoos and conditioners doesn't make you gay. That's just stereotyping and idiotic. And "all "feminine" men are gays" is also a bs stereotype, because those 2 have NOTHING to do with each other Personality and personal style have nothing to do with your sexual orientation Talking about shampoo/conditioner just shows that you care about your personal hygiene Is caring about personal hygiene gay?? :O Men engaging in feminine behavior doesn't make them feminine, or gay Nearly not all gays are feminine, there are some really beefy and masculine dudes And it honestly seems like that you think being feminine and/or being gay is somehow bad Your whole being just screams toxic and fragile masculinity. Sorrynotsorry
> [{quoted}](name=Arcade Lulu,realm=EUNE,application-id=yrc23zHg,discussion-id=e0fQb1pu,comment-id=000400000000,timestamp=2019-08-28T19:42:42.686+0000) > > But talking about shampoos and conditioners doesn't make you gay. That's just stereotyping and idiotic. And "all "feminine" men are gays" is also a bs stereotype, because those 2 have NOTHING to do with each other > Personality and personal style have nothing to do with your sexual orientation > Talking about shampoo/conditioner just shows that you care about your personal hygiene > Is caring about personal hygiene gay?? :O > Men engaging in feminine behavior doesn't make them feminine, or gay > Nearly not all gays are feminine, there are some really beefy and masculine dudes most of the stereotypes coming in to play here are just generalizations. Stereotype sounds worse tho so gj. you can do better than just going "personal hygiene gay??:o" there's a difference between caring and actually keeping it in order. plenty ppl don't give a shit, grab the shampoo that's there and shower. None of these things actually make you gay nor does the reverse apply to making a girl gay. but these are still generalisations that most people's basic views conform to. > And it honestly seems like that you think being feminine and/or being gay is somehow bad where does it seem like that? i'd like you to point out exactly where. all they did was point out why somebody might think those things are gay/make you gay. > Your whole being just screams toxic and fragile masculinity. Sorrynotsorry you were genuinly just looking for an excuse to say this shit right? This notion that femininity is somehow great but masculinity is bad is garbage.
: Hey, I thought it was against the rules to call out mods in GD, I guess not
i got a 2 week ban for calling reddit mods neckbeards once, apparently that's offensive towards boards mods.
Akrid415 (NA)
: > yes i'm gonna be honest here, i do find it difficult to understand how this comparison still holds up then. > If you want a champ to never be on your team back to back, you're playing roulette with 5-15 balls, if you don't want em in your game 10-30. > now even in a situation where you do play roulette by aram's rules, roulette will have a better "rate of randomness" simply because a computer can't do true random. You still don't get it, I don't know how much simpler I could make the comparison. > > ... do you genuinly expect the random system to take everybodies previous game into account to make sure the same champ isn't on someone's team that had em on their team the match before? cuz i'm pretty sure that would have a bad effect on matchmaking. No, I genuinely expect the system to be RANDOM. Having Nunu for example, pop up numerous rolls in 3 lobbys ISN'T exactly random. I've re-rolled Ivern in one lobby and had to re-roll him AGAIN my next 2. Same shit happened to me with Taric, Rammus, and numerous other champs. THIS IS NOT RANDOM. Where the hell is Syndra? I haven't rolled her in ages. Ahri? Mord? Gnar? Elise? Evelyn? Kled? There's a lot more but I think you get the point. This shit is busted.
> You still don't get it, I don't know how much simpler I could make the comparison. You couldn't, because your comparison is flawed and you have no more arguments. so instead you start questioning my capabilities of understanding you. There's clearly no argument being made other than "just accept i'm right" so i'mma leave it at this cya.
Akrid415 (NA)
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=uAoMFEaI,comment-id=000400000000,timestamp=2019-08-25T18:54:05.154+0000) > > in roulette you don't play with 10 balls do you? nevermind potentially 30. and like you said not everyone has every champ unlocked, i realise this seems to be a strange concept on these boards but not everyone who doesn't unlock all champs is an aram account. No, you obviously play with one ball or it isn't roulette. I get this might be hard for you to understand, but even with less than HALF the numbers in roulette as their are champs in league, you VERY RARELY hit the same number twice. Why is it then that I keep rolling the same shit over and over DESPITE using NUMEROUS rolls in each champ select? That not even counting the same champs that my team mates roll as well (I roll Nunu and reroll, next champ select someone else rolls Nunu). Busted ass "random" system.
> No, you obviously play with one ball or it isn't roulette. I get this might be hard for you to understand, but even with less than HALF the numbers in roulette as their are champs in league, you VERY RARELY hit the same number twice. yes i'm gonna be honest here, i do find it difficult to understand how this comparison still holds up then. If you want a champ to never be on your team back to back, you're playing roulette with 5-15 balls, if you don't want em in your game 10-30. now even in a situation where you do play roulette by aram's rules, roulette will have a better "rate of randomness" simply because a computer can't do true random. > (I roll Nunu and reroll, next champ select someone else rolls Nunu) ... do you genuinly expect the random system to take everybodies previous game into account to make sure the same champ isn't on someone's team that had em on their team the match before? cuz i'm pretty sure that would have a bad effect on matchmaking.
: My personal opinion (and I will probably get some hate for it), but I preferred the lore changes for Nautilus back then. Moving the story of the betrayed sailor to Pyke was the right call, it fits him way better (like you said) and now Nautilus has some overlap with him here. And I liked the idea that Nautilus is some ancient titan enforcing the will of the bearded lady.
> And I liked the idea that Nautilus is some ancient titan enforcing the will of the bearded lady. this is honestly my only issue with this whole thing. Nautilus, the man, completely dissapeared and with it his somberness did too. He's just a mindless slave now.
: > [{quoted}](name=CLG ear,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=ZP837yhj,comment-id=00040000,timestamp=2019-08-27T19:27:12.259+0000) > > that literally makes no sense If you honestly think jinx fits the star guardian theme and that skins arent made to change the theme of the champions then idk what to tell you.
> [{quoted}](name=deep space waifu,realm=EUNE,application-id=yrc23zHg,discussion-id=ZP837yhj,comment-id=000400000000,timestamp=2019-08-27T19:39:38.619+0000) > > If you honestly think jinx fits the star guardian theme https://pbs.twimg.com/media/DxeDmwYU8AAXtsK.jpg
CLG ear (NA)
: riot has no idea what they are doing
She's corrupted afaik, that's not exactly evil. If her only goal really is having sisters or some shit, then honestly it fits. Zoe in lore is just a reckless child with too much power, her previous incarnation was a bitch. that said. How does zoe not fit? she uses magic, she's a girl and ffs her character is basically a big ass anime trope. Where the hell was this backlash when they made jinx into a SG and went against her own character completely in the star guardian lore.
LdCwrGm1vv (EUNE)
: NEVER FORGET - Memote contest FAIL
"never forget: the things i liked weren't the most popular"
Hawt (NA)
: How did Zoe become a Fallen Star Guardian?
Warix3 (EUW)
: Stop mixing tft ranks with league ranks
> Tft rank should be shown separately or even better move the whole game to another client because tft is not a mode for league it's a completely different game. While i absolutely agree with the second part here, I expect this client to not just be a league client quite soon. With the upcoming fighting game and all.
Rioter Comments
: Champs over 1000 days w/o a new skin
> {{champion:516}} Hasn't had a skin since his release on 22nd of August, 2017 that ain't even close to 1000 why would he deserve an honourable mention?
KizaK222 (EUW)
: Shouldn't Varus get a new main skin and lore??? (Its about the Darkin)
he's basically in a kayn situation but with 2 dudes. there's no point in changing his model if you're gonna change his lore and vice versa. he'll most likely get a VO update at some point and maybe some slight model changes. Darkin can reshape flesh, so this might just have been close to how varus looked pre sealing. Visually he's fine for his current lore as trash as it is. he coulda been some guy that overcame the darkin in the bow, but instead we got "kayn but it's 2 gay dudes".
: Please, Bring Shen To The Jungle!
we'd actually need shen to be in the game for that first, so how about we just bring shen back?
JuiceBoxP (EUNE)
: Does anyone actually get enough orange essence to redeem skins?
you get a shit ton of stuff if you just don't mindlessly disenchant. reroll low price skins.
: Nasus whenever an ally enters his lane
and then he ruins your game like they ruined this anime.
Akrid415 (NA)
: > [{quoted}](name=Jerry SeinfeId,realm=EUW,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=uAoMFEaI,comment-id=0004,timestamp=2019-08-24T16:04:20.854+0000) > > Well true random is impossible but we come pretty close. > > But when ppl can reroll twice, swap with each other and from the bench you're gonna start seeing certain champs a bunch. > I once played 3 aram games as sion back to back for example. still only rolled sion once. > > Obviously it's possible to get a champ twice back to back. I've had it happen, luckily it seems to happen most often on singed or thresh so i'm fine with that. I don't feel likes it's close at all. With 144 different champs (not sure if that's the exact number but it's close), why should the SAME CHAMPS be rolled over and over? The same number in roulette doesn't show up as often as we get the same champ rolls, and roulette has WAY LESS numbers. I get some people are ARAM try hards who only unlock certain champs to roll them over and over (which is why they should open ALL champs), but I myself shouldn't be rolling the same shit over and over when I own all but 4 champs. That's a busted ass "random" system.
in roulette you don't play with 10 balls do you? nevermind potentially 30. and like you said not everyone has every champ unlocked, i realise this seems to be a strange concept on these boards but not everyone who doesn't unlock all champs is an aram account.
JuiceBoxP (EUNE)
: It is time to nerf Jinx.
: A lot of you replied to my last post. It is about does skins make you feel stronger and weaker?
SG jinx is inferior to classic and slayer in every way the ppl in that thread high as shit.
: Riven just feels like she can get 2 kills at lvl 3 and completely out scale everyone.
Show more

Jerry SeinfeId

Level 179 (EUW)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion