: Agreed. Only flaming *excessively* should lead to a punishment.
I agree with you. But unfortunately, children/snowflakes play this game run by snowflakes operating out of the snowflake capital in the USA. So... Yeah.
Azenthex (NA)
: Banned But Not BROKEN. My support of Riot's LoL is still STRONG
The system is actually crap. I just got a 24-game chat restriction for absolute bullshit. LITERALLY NOT TOXIC AT ALL. AT. ALL. But Rito like: our shit is perf and smells like roses we aint' gonna do anything. It shows a 'pattern of negativity'. WHERE!?!?!? WHERE WAS IT NEGATIVE? Only got it because this one dude reported me EVERY GAME because he didn't like me, whether he was on my team or not. I don't even get to know if he was penalized for it. And the other game was a toxic duo. Like wtf, Riot? I was clearly prejudiced against but I'm the 'offender' And if you think this system 'works', perhaps for the blatantly racist toxic fks, but for snowflakes, it's just an abuse system. The system overall is still a joke.
bioslug (OCE)
: Ranking System and Player match up
Same, dude. I think I've won maybe 4 out of last 25 games. About to fully drop outta tier because of shit teammates. I've noticed this now for how many years in row that the more you win the harder you get hit with unskilled teammate hammer. League is a shit game and Riot a shit company.
: No jokes, no hate, just a serious complaint.
Because League is a shit game and Riot a shit company.
: because they dont want our fundamental systems to ask questions, they want us be a robot and say yes yes yes yes yes yes. they want to suppress our emotions.
Agree. But, hey, at least these boards aren't as bad as Blizzard's yet. ....or **are** they???
: Why is it Toxic to ask for reports on a toxic player?
Everyone saying that 1 person is all it takes: yes, that _can_ be the case if it is severe enough an offense. However, multiple people reporting you counts against you for every report generated. Riot can talk out their ass all they want, and anyone that believes that shite is just being willfully ignorant. I just got a chat restriction because apparently you can't swear in a game anymore even though there's a built in censor for that. Totally didn't deserve the restriction. And what's worse, is that my team was harassing me and flaming me the ENTIRE fucking game. But did my reports do anything? NO. _I'm_ the one that gets fucking punished. This game is still absolute fucking garbage. Been away for almost 10 months and come back to see still shit 'penal' system. 90% of the time wrong people get punished, too, just because their team is a bunch of douchebags. I don't see it as toxic to ask for reports and I have **never** reported anyone for that. You wanna ask for something? Go right the fck ahead. It's up to each person to decide to fulfill that request.
: Do NOT flame me if I am carrying.
Depends on if you were actually carrying or just racking up kills. Because being 'fed' and carrying are actually two *very* different things.
: PENALTY QUEUE BUG-ITS BEEN ON MY ACCOUNT FOR MONTHS-I WANT MY TIME BACK
Cethys (EUW)
: I do agree with you to some degree, but creep block doesn't get really bad that often. What has been happening to me lately multiple times however is that, while I was standing in the brush near to the enemy Tier 1 in the Bottom Lane without the enemy having vision of that brush and me not triggering anything that would pull minion aggro towards me, minions would just run straight into the brush and focus me for no reason while just ignoring my own minions. I get really confused when this happens, and it happens more and more often.
I noticed that too, when I still played. Another reason to stop until they straighten shit, out. It's a free ward for enemy. My absolute favorite is when I'm just walking down/in lane and I am literally stuck on/in the minions and can't get out for several seconds.
: I just realized something...
Stop playing the game. Seriously. It's shit and terrible one-sided with no amount of skill required to win. Button-mashers = wins. Find something else worth your time, mate, because this company and this product are not.
GigglesO (NA)
: I can nolonger say League has a place for me.
This is why I'm boycotting League. I invite everyone to do so. :)
Altiverse (EUNE)
: Let's face it, current game balance is dreadful
And that's why I'm boycotting League. I invite everyone else to do so. :)
: I was there the moment he got Silver 2
Just ban Draven every game. He'll be crippled for life.
: Why not D:
They nerfed her range to begin with so she wasn't a 1000% heal bot. Now she's only 100% heal-bot.
: Damage in this game is so absurdly stupid right now it boggles the mind.
Sadly, it's the new League. And why I'm boycotting it. I invite everyone to do the same until it is not so one-sided.
: on the topic of baron at spawn.... I've fallen victim to some dirty Rift herald + Baron combos. (rift just before 20 mins then baron on spawn). It's extremely dirty. shouldn't be able to do both lol
> [{quoted}](name=LuciferDraco,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=Vizuudnp,comment-id=0000,timestamp=2018-01-06T07:07:52.179+0000) > > on the topic of baron at spawn.... > > I've fallen victim to some dirty Rift herald + Baron combos. > (rift just before 20 mins then baron on spawn). > > It's extremely dirty. shouldn't be able to do both lol The game doesn't exist, honestly. Just a crap-shoot decided in champ select.
Rioter Comments
: Riot is a terrible company and they're lucky they've been the best moba on the market for the recent history, hopefully all of that will change soon.
For real. But everytime *I* say that I'm just some 'salty troll'. People are stupid af and can't see the reality of this shit game.
: >It's called a team game for a reason. You still believe this lie?
Lel. IKR? Hyper-carry assassin game. #NoFunGame
: I don't like how league takes over my monitor after champ select
Try borderless window. It makes it less of a hassle? I dunno, man. I use two monitors.
Enselus (NA)
: Move over Morde, Yas is now the buggiest champ in the game
But the bright side is you have a 70% chance to ignore all cc as Yasuo. Balance.
Cloud273 (NA)
: I don't understand why every gaming console these days has to be a computer...
All consoles are computers.....That's how electronics works. It's just a question of complex operations.
: Do you think shyvana will be nerfed in 8.2
What about the Yi or Shaco or either of those two+Dark harvest nerfs???
: B.S. ranking system?
: I Think I Have Reached the Point of Not Caring
Nah, we all care about winning. You just learn to stop caring about whether League is fun or not. It's actually the most anti-fun MOBA out there. But, grats, you have indeed graduated to a new level.
Stone766 (NA)
: Game too toxic...
Dude. The game is ***shit*** and the players just reflect that. It's not their fault the game is a flaming pile.
: > [{quoted}](name=Built to Tylt,realm=NA,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=2QpncYE7,comment-id=00000000,timestamp=2017-12-30T11:47:23.944+0000) > > Yeah, no they don't. Yeah, yes they do.
: Smurfs get matched with other smurfs to protect actual new players
Yeah, no they don't.
: The only thing that really needs to be nerfed is sleep duration,she can literaly e you use q flash than q you again and oneshot you which is not fair.
> [{quoted}](name=Shendelzare1,realm=EUNE,application-id=yrc23zHg,discussion-id=TdUtk6Af,comment-id=0003,timestamp=2017-12-30T09:48:08.264+0000) > > The only thing that really needs to be nerfed is sleep duration,she can literaly e you use q flash than q you again and oneshot you which is not fair. I don't think the duration of sleep is the problem, rather the CD. It has MUCH too short a one for sure a strong CC. That definitely needs to be increased. Once they do that, people won't mindlessly spam her sleep and it will actually have consequences on team fight outcomes when they do miss.
: Ranked game remake lowers mmr
Maybe it was just a random match with you being the higher MMR? Happens a lot with the shit system.
: Why is Zoe still super unbalanced?
I honestly don't find her too big a deal, I guess. Only becomes an issue when people feed her (like any champ, I suppose) and just don't watch for her. Map awareness type thing. I take more issue with brain-dead carry champs that can just sit there and auto until they crit you to death (usually 2-3 hits), like Yasuo or Trynd. Yknowhwhatimean.
: Chests problem
Go to Profile and look at your Chest CD. You only get one like every week.
: That may be, but I still Vote Skarl as the most broken Champion. Far as I'm aware, nobody has ever managed to kill Skarl. They just scare her off and kill Kled. XD
That's because Skarl knows when it's time to fight or when it's time to Taco-bout-it. Taco > Kled. Duh.
AR URF (NA)
: Star guardian ezreal.
Ez and Taric used to be the only not-so-subtly implied homosexuals. Guess Varus makes it a half-furry???
: That's not a very good picture of Skarl.
Kled's clown skin should be him riding a dolphin, though.
: Champ Question
Don't worry. You're beta af and she wouldn't target you. :P
Del Taco (NA)
: Your boy is back!
What's worse: Del Taco or Taco Bell.
Rude Name (OCE)
: The most broken champion
You mislinked {{champion:240}} .
Elohaven (NA)
: I found this really funny when dealing with flamers
One, this does not work. Two, it only encourages them. Three, what a waste of fucking time.
Jamaree (NA)
: Battlerite?
> [{quoted}](name=Jamaree,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=4XlMgacN,comment-id=0001,timestamp=2017-12-29T04:17:22.995+0000) > > Battlerite? I'm not a fan of the WASD Mobas like Battlerite and MxM, but they are different and do have a more PvE feel, which is nice. Check those two out for sure.
Rioter Comments
: What if League Of Legends actually create a movie?
Careful what you ask for. They'll probably retcon all the shit you liked and make the movie poodoo. Besides, the amount of money it takes to make a movie needs to be put into making this a decent game, first.
: Is it too late to switch majors?
Yeah, counselors are employed for a reason. Use them. They kinda know how coursework and requirements go. Your tuition pays for their services. Use it.
: Because Renekton does Silver Bolt damage.. Ok Riot.
I honestly see this bug pop up anytime a champion deals True Damage to you. It always err -when it errs - with the Silver Bolts icon and usually a badname_string_code_here.
: Bans are neither a disadvantage nor an advantage. Both teams cannot choose the champ. And I am a very reasonable guy. Not banning a champ brings more of a thrill to those of higher elo. ; )
I doubt you're of a 'higher elo' if you dunno how to No Ban. Just sayin'.
: Has anyone considered applying to work at Riot?
: How do you not ban a champ?
....???? Are you like...legit? Do you know how to Lock In the No Ban icon?
: I just saw a reddit post and I don't doubt that riot puts lower mmr players on your team when you're on a win streak or have a high winrate.
There's no secret about this. It's part of the system. If you're *really, truly good*, you're expected to carry. Solo carry. Hell, I was in a game before and the entire ***team's*** MMR was MINE! No one else was ranked, just me. I'm sure the outcome of the game isn't a mystery.
: Not any certain ping. I’m saying any ping that they ping regardless of their meaning if they ping it for nonsensical or meaningless reaso
> [{quoted}](name=DLTD Regret,realm=NA,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=ALeAB4VJ,comment-id=,timestamp=2017-12-25T21:50:38.404+0000) > > Is pinging your teammate(s) while they’re in the middle of a fight completely distracting, unproductive, annoying, and unnecessary? > > For me, it completely rids me of my concentration and makes me play like a bronze V 0 LP player. The thing is, I don’t want to mute my teammate’s pings so I can communicate with them but they also won’t listen when I ask them to stop pinging me mid fight... > [{quoted}](name=DLTD Regret,realm=NA,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=ALeAB4VJ,comment-id=00000000,timestamp=2017-12-25T23:16:33.510+0000) > > I’m talking about when they question mark ping you or caution ping you for no reason. I’m in plat and they don’t actually make logical pings during fights. Often cases, they ping to the side of me when I’m in a 1v1 causing me to look over expecting a second enemy while really, it’s just caused me to lose an intense 1v1 Make up your mind??? You've defeated yourself. Congrats.
: I’m talking about when they question mark ping you or caution ping you for no reason. I’m in plat and they don’t actually make logical pings during fights. Often cases, they ping to the side of me when I’m in a 1v1 causing me to look over expecting a second enemy while really, it’s just caused me to lose an intense 1v1
If you are referencing a certain ping, then perhaps you should state that.
Show more

Built to Tylt

Level 111 (NA)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion