: Zed is broken af
why are you replying to my 3 year old post?
Violett (NA)
: Please just rework this annoying and useless champion
Ususal (NA)
: I GET QUEUE TIMERS BECAUSE OF MY INTERNET, PLEASE HELP!
Call Comcast and buy their TOP TIER service. You won't regret it.
: Irelia: The Will of the Riot Fallacy
: CREATE A VOTE THAT BANS INTING PLAYERS MID GAME
LOL such a great idea for a team of players against singles
healingstar (EUNE)
: Why the hell did you buff ZED???
100% banworthy we need more ban slots. lets make it 12!
: Why did Shaco lose his entire Q damage grace period?
Jango Mage (EUNE)
: Can the new Manaflow Band or Presence of Mind work for energy champions?
Energy using champions should get -100 energy and increased cooldown per level if they purchase Manaflow Band or Presence of Mind
: Fizz's "Playful/Trickster" - Should the Ability be Reworked?
: Lux waveclear/Balance issues
: Why can't I carry silver elo on a smurf?
Smurfing should be hunted down and eliminated. Where the hell is Gargamel when you need him?
Klofius (EUW)
: Out of 70 games, 19 has been with afk's/leavers
not a bad ratio for you, could be worse
dattista (EUW)
: THE OLD YORICK CONCEPT WAS AWESOME AND FUN I WANT IT BACK D,:
: Im sick and tired of champions solo-ing dragon early
so go check on dragon while he is soloing it and kill him?
: Fizz
nerf Fizz
: Buff Singed
: Hextech is not fair!
no toilet paper around when you really need it is NOT FAIR
: PSA: DO NOT use the "none" option when choosing your bans.
Hópe (NA)
: Is the ''Channeling'' thing necessary?
: How to balance Brand
yessssssss stay bunched up for a picture{{champion:63}}
: Anivia's Egg
: They're Buffing Rapid Fire Cannon in 8.6
: As an ADC what is the counterplay to assassins?
just tumble over and over . you win all
: can we get ascension as a perma mode?
{{sticker:slayer-jinx-unamused}}
: I quit this game because of Ninja Tabis
{{sticker:slayer-pantheon-popcorn}}
: Can we have a new "badass" support champion please
Rexxiee (NA)
: Riot since you're gonna nerf shiv+rfc build, thats a major caitlyn nerf
Rexxiee (NA)
: "adc is broken so much impact wtf"
agreed nerf all ADC 120%
: Brand is currently considered a subpar midlaner and a top tier Support.
: Electrocute is too good on Zed
GripaAviara (EUNE)
: So .. when you gonna balance Lux?
: Yeah, Brand needs dmg buffs, yep.
Check the patch again, bud.
: Revert Morgana change.
nerf her. she does not belong anywhere besides support at bot.
: Karma is trash tier this Pre-Season... Some buffs to help her
: Make each of Jhins shots apply the speed boost.
: Why do I get a low Priority Queue just for leaving a game cause my mother wanted me off
dominusx (EUNE)
: Kha is too strong guys.
i agree. nerf Khazix
: Give Soraka's ult a channel time
: How Do I Get An S??
0-44-0 will get you an S
: GETTING TIRED OF CANEROUS LUX SUPPORT!!!!
Yenn (NA)
: Early game support damage has become ridiculous
: Fiora is sitting at a low winrate... She is in need of a buff.
: Matchmaking is broken
no, it's made that way for NORMALS.
VVofye (NA)
: Buff annie
nerf Annie
: Anyone Think Eve needs a buff?
: this new ip system seems fishy
Tencent needs MONEEEYYYY. gotta buy the RealEstate in Murica!
Droel (EUNE)
: NOT ENOUGH BLUE ESENCE
bust out the Credit Card BRO!
: Cheshire Teemo skin
copyright protected
SirΤeemο (EUNE)
: 3 of my friends already quit league
gratz on realizing there is sunlight outside
: Darius level 6 ult does no damage
this ain't a problem. he's still a top TOP champion
Show more

Calabok

Level 31 (NA)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion