Rioter Comments
: How does this game not support 4k properly
I've been asking for this for so long and they told me it's because not enough players have 4k but they should provide for the whole player base haha. Most other games do, smite overwatch support 4k. It's ridic and the worst part is that it is not a hard fix.
: "Nerf adc" - Midlaners/MID MAINS
You're joking right? Is this satire?
: I see I have to break this down into extremely simple terms for you. I don't give a fuck about people using proper grammar on the internet. I was simply pointing out how cringe it is when people attempt to correct others' grammar while using improper grammar themselves. I quoted you then rewrote the sentence corrected for grammar. You rammed two incomplete thoughts into an incomplete sentence so I was correcting you. For someone who seems to care so much about grammar, yours is awful lol. > Again where is your proof? You keep grabbing the sentence I corrected you in so what are you talking about, where is the proof?? You forgot the comma after again. You also combined two separate sentences with a comma which is grammatically incorrect. Let me correct your grammar for you Mr. Grammar Nazi. Again, where is your proof? You keep grabbing the sentence I corrected you in, so what are you talking about? Where is the proof? Embarassing. In the future, please make sure your own grammar isn't dogshit before correcting others. It will save you the embarrassment and save us from the cringe.
Again, adding commas is not the same as mistaking you're with your, there's a big difference & again since I have to repeat myself, punctuation is not needed on a video game board site. However not knowing the difference between your and you're? Ouch. Plus typing is a lot faster for arguing with someone, I'm not typing a scholarly essay, I shouldn't have to care but it's funny you want me to for the sake of arguing. Are you trying to be scholarly now after messing up? Haha gl dude
: > [{quoted}](name=Fur Fox Sake,realm=NA,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=1EM2niY2,comment-id=0001000000000000000000000000000000000000,timestamp=2018-04-17T18:34:06.429+0000) > > More like didn't remember the correct info or cared to If you wish to persuade others to agree with you then you cannot be so blasé and careless with the facts. When you exaggerate and then it is discovered that you exaggerated, you lose peoples' trust because they know they will have to fact check everything you say to make sure you didn't embellish the facts again. > 53% winrate is healthy & Lied? Hmm maybe if you had said that in the first place then I might be on your side here, but you didn't. You were _**NOT**_ called out for saying wukong had a 53% win-rate. You were called out for lying saying that the wukong was 0/3 when he roamed and ganked you. > Yeah superior because in my argument there's 0 bias while he plays wukong himself lmfao weak. His being biased does nothing to help your argument and it doesn't shut down his argument at all. Unless you want people to apply your own logic to counter YOUR argument - people could easily say you are just biased because you lost to wukong.... And the original person who posted in response to you wasn't even the guy who you're arguing with. > but like I said oneshotting at 0/1 is still really bad and shouldn't be a thing. Generally I agree, but remember that deaths are not the only measure of strength - a character who farms well can still reach similar gold as a character that kills them but farms worse than them. > He's not khazix but is oneshotting like one due to one particular item. Alright, I assume you're referring to duskblade. Last I heard Riot nerfed that, so I'm confused as to why you think that item would be doing this much for wukong. > & okay show me an argument with no bias then I can also say they won but the statistical data is also not on their side haha & 1500 dmg in .5 sec hmmm that's more than zoe before nerfs I think? Please cite your data and statistics, as I explained earlier you can no longer be trusted to not embellish facts.
Dang if I can find it I definitely will but I'm pretty sure it's only on death recap which you can't retrieve again lmfao and just because something is getting nerfs that doesn't mean it's completly bad. Look at the nerfs janna is going to get. Do you think that's going to really affect her winrate and pickrate? It's too little to be that impactful so not at all, it's still going to be really high. Honestly this post is amusing to me because it's just a bunch of people wasting their time to try and argue over something that is not that bad but I love to see aggressive people attack absolutely anything they can, it's typical for leagues community. & Oh you can't trust me? That's fine all I need is the op.gg data on his winrate and I'm good, I still stand by what I say & like I said to someone else, let a few more challenger wuk games go by and watch and see haha but I'm sorry you can't trust me because I didn't care to remember if someone oneshotted me at 0/3 or 0/1 which both are really bad :( awh darn I'm so hurt
: "I believe I'm superior to you so your opinion has no value" You can feel superior all you want, that doesn't change the fact that you lied and then pulled a superiority complex when they called you out on it. They're right, you're wrong about wukong here. And your attitude that you are choosing to display here is only hurting your argument further.
Yeah superior because in my argument there's 0 bias while he plays wukong himself lmfao weak. 53% winrate is healthy & Lied? More like didn't remember the correct info or cared to but like I said oneshotting at 0/1 is still really bad and shouldn't be a thing. He's not khazix but is oneshotting like one due to one particular item. & okay show me an argument with no bias then I can also say they won but the statistical data is also not on their side haha & 1500 dmg in .5 sec hmmm that's more than zoe before nerfs I think?
SEKAI (OCE)
: > [{quoted}](name=Fur Fox Sake,realm=NA,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=1EM2niY2,comment-id=0001000000000000,timestamp=2018-04-16T19:43:24.127+0000) > > Everyone who plays league is aware of op.gg and everything it does lmfao are you okay? Want to share information that every league player doesnt know? You can also see that in the league clients match history. Everyone knows that and uhm 0/1** which oneshotting when you're 0/1 with no items is still really bad lmfao. 52.3% winrate at 15th place in winrate across all ranks. I'm not going to look at your op.gg because I dont care about you like you care so hard for mine but by your icon I'm assuming you play wukong and are biased and you don't want nerfs. HAHA also you're * that's easy grammar sht dude He did successfully refute your initial claim that accused Wukong's kit to be the reason behind him having the highest win rate in Challenger, by showing you that he only got the highest win rate because he had the lowest play rate there (currently sitting at the 4th last played in Challenger with 8 games played, so after 2 whole days, Wukong only got 2 extra games under his belt in Challenger lol), in which it often leads to highly skewed stats due to a severe lack of sample size. You are now switching gears to talk about other stats in other divisions, but you started off by talking about Challengers only, which that guy correctly responded so by sticking to that topic. And you're now faulting him for not staying in topic at the time? Okay. Either way, the initial premise has been busted, so there's that.
This post is talking about a plat game in which I was comparing the champs winrate to challenger because I realized that he feels to have gotten a powerspike because I haven't seen any wuk ever and now all of a sudden he had been at the top of the challenger chart for that moment and everywhere else. I can compare it to anything I want, when did I lock it to just challenger. He's a problem everywhere. Obviously that info is going to change but I'm not going to argue with the biased player who plays wukong himself. My claim was that I could see why he was there for the moment because he is extremely strong right now BUT KEEP IN MIND I WAS TALKING ABOUT MY GAME AND IM IN PLAT ELO SO OBVIOUSLY IM ALSO TALKING ABOUT PLAT AND POSSIBLY OTHER RANKS. I played against another wukong last night that also carried and did 1500 dmg in .5 sec when my health was 1100. Where is the counterplay to that much dmg not even done in a second? That being said he's in 11th spot of winrate in plat sitting at a 54% winrate almost when I compare to my rank. You call that healthy? Compare it to any rank and it's not healthy. If I say that I can see in my plat game why someone is at the top of challenger I can obviously go back and use plat data and compare it to that too or even other ranks when the initial game was plat. There was also no initial comment I said in my post that truly locked my data to challenger especially talking about a plat game obviously. & I never said anything about wukongs "kit" being the reason of anything lmfao tbh I feel like it's some of the items that are overpowered. I dont know where you pulled your info from there. Attacking someone for using even more reliant information is ridiculous. No one should sit at 53-54% winrate, what's the logical reasoning of being okay with that while other champions are not being played and picked because they're too weak and not meta? He didn't successfully refute my claim when he's a person of bias to the champ. Haha what? Here, I can stay in the challenger topic on my own post if you want: He's at a high winrate and for a good reason, watch as more games go up then come back and talk to me. There doesn't that still sound similar to bronze, silver, gold, plat? I think so, so it doesn't even matter but the fact that it does to you is sad and makes no sense.
: Yeah. "Over exaggerating" hahahaha somehow 0/3 = 1/1 XD Your straight up ***lying*** Were you unaware that anyone can see exactly who killed who and when from your op.gg?
> [{quoted}](name=WhoIsThisDude,realm=NA,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=1EM2niY2,comment-id=000100000000,timestamp=2018-04-15T22:47:32.911+0000) > > Yeah. "Over exaggerating" hahahaha somehow 0/3 = 1/1 XD Your straight up ***lying*** > > Were you unaware that anyone can see exactly who killed who and when from your op.gg? "Your straight up lying" lol stop grabbing the sentence in which I corrected your form of your to you're. My bad I need to add an asterisk so you are able to tell which is sad because its obvious haha that wasn't a sentence nor does it sound like one
: When you're so mad that you lost that you have to report the comment in shame. xD > also you're that's easy grammar sht dude Also, use you're instead of your. That's easy grammar shit dude. Try learning to punctuate and form complete sentences.
Again where is your proof? You keep grabbing the sentence I corrected you in so what are you talking about, where is the proof?? Give me some proof already & I'm not mad, I believe I'm superior to you so your opinion has no value, if you were higher elo than me then I just might give a sht but I reported you because you're hostile and aggressive and that shits gross. Be less toxic rofl you shouldn't say things like that, it got deleted for a reason. If you want me to use complete sentences over a game site do you want me to spell out the word "shit" too? The use of bad grammar just shows idiocy but complete sentences over a video game website is absolutely unnecessary. Try harder with a comeback, I'm bored.
: ***
Okay and where was my grammar wrong? Proof? Gotem
: Yeah. "Over exaggerating" hahahaha somehow 0/3 = 1/1 XD Your straight up ***lying*** Were you unaware that anyone can see exactly who killed who and when from your op.gg?
Everyone who plays league is aware of op.gg and everything it does lmfao are you okay? Want to share information that every league player doesnt know? You can also see that in the league clients match history. Everyone knows that and uhm 0/1** which oneshotting when you're 0/1 with no items is still really bad lmfao. 52.3% winrate at 15th place in winrate across all ranks. I'm not going to look at your op.gg because I dont care about you like you care so hard for mine but by your icon I'm assuming you play wukong and are biased and you don't want nerfs. HAHA also you're * that's easy grammar sht dude
NemeBro (NA)
: > [{quoted}](name=Fur Fox Sake,realm=NA,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=1EM2niY2,comment-id=,timestamp=2018-04-15T06:48:35.444+0000) > > Goes 0/3 in lane then as soon as he roams, one shots basically anyone in just 1 sec then takes that 0/3 and goes 14/5. Okay I don't think this champ should be able to one shot when 0/3 and no items... the jungler put him behind but somehow he's not behind and is dealing massive amounts of damage. Okay https://matchhistory.na.leagueoflegends.com/en/#match-details/NA1/2763504160/204743665?tab=overview Wukong died once to Ornn, then got a kill on you. At no point was he 0/3 in this game. He then killed Yi, and then Nami while dying himself. You're a liar trying to manipulate the boards into confirming your bias. But I'm not going to allow it. You didn't lose to Wukong because he's overpowered, it is predominately your fault you lost. You deserved to lose.
It's not that I'm a liar lol I was being over exaggerate because I didn't remember the number of deaths he had nor am I freak to go back and look at the info, I just knew he was super behind. I dont need my bias confirmed either lmao I just know for my own personal opinion, in which I'm not shoving down your throat, that he carries every game I see him in no matter if he wins lane or not. I didn't know stating my own personal opinion is manipulation but haha. 0/1 one shot with no items, I still think that's bad btw LOL
Rioter Comments
: Choosing Secondary Runes
I agree, I actually thought it changed the one I clicked the first time I did it but I ended up changing the one I wanted to keep and brought it like that in the game because I didn't realize it went through a cycle instead of changing the one you click. Feels bad
: When Ahri is up for nerfs after her update, do us a favor
It's because a lot of Ahri players were crying that the ms was gone, you know the bad ahri mains and it was actually A LOT of them. So the guy in charge wanted to give us both worlds, which is fine. I respect that but I would definitely like more damage over her being safe when she already is safe. It'll probably get nerfed but we'll see how it is. I hope they finally fix her tails on her model while they're at it but they probably won't ofc.
Rioter Comments
Rioter Comments
: busted bs
That's how I feeeeel. They should prioritize fixing the game but it's like they just care about making new things so people can spend their money. This game is UNFUN and it used to be fun like cmon make league great again
Pandeonor (EUW)
: > [{quoted}](name=Fur Fox Sake,realm=NA,application-id=3ErqAdtq,discussion-id=Oab86LbP,comment-id=,timestamp=2018-02-24T21:09:15.314+0000) > > Also something I'm seeing a lot in my games...people that don't know how to ward. Blitz supp at 50 min in only had placed like 10 wards all game and that's because I had to tell him to ward looool gold is really this bad still.. what? Trinkets are free like use them haha especially if you are support. I just want decent teams, it's so hard to get nowadays... http://wardscore.loltools.net/?name=Fur%20Fox%20Sake&region=na {{sticker:zombie-brand-facepalm}}
Damn your ward score is slightly better, nice! But you have 7 games counted compared to my 92, that can change quick LOL. My ward score is not bad at all but I think you need a lot more games to get an accurate reading of your ward score before you act like you're some kind of God and post a sticker like that tbh. Also if you're so mechanically good why are you in bronze/silver elo???? {{sticker:zombie-brand-facepalm}}
Rioter Comments
Akrid415 (NA)
: Am I bad all of a sudden?
No I feel the same way. My winrate has never been below 50% in ranked. It's always been like 52% around there. Now it's like 40%, matchmaking has been absolutely ridiculous but my main feels really weak as well this season and is so team reliant. This season is the worst yet and makes me feel like I all of a sudden got really bad but it's just the actually really bad balance and matchmaking. I can tell you pretty much every game of mine my bot lane loses hard. It's making me feel like I'm forced to play support myself when I prefer mid just because so many of my games the support has no idea what they're doing.
Rioter Comments
Meddler (NA)
: Quick Gameplay Thoughts: February 14
As an Ahri main since season 3 I can tell you that her power is in a bad spot compared to every other mid laner and in this season she feels the worst.. Like I can't even play her anymore she just feels so team reliant and doesn't do the damage she should be doing. I see lock on skills like Vlad's Q doing more damage than an Ahri Q skill shot hitting both ways like uhm okay? & the issue is that you guys gave her TOO much mobility and sacrificed her damage because of it, making her feel like she's not good for anything but running around looking stupid because she can't kill anything and does no damage. Im pretty sure every game I play now Im doing all that I can but my top laner and jungler are doing more damage than me, this season in particular. So yeah maybe she won't feed which will help her team carry her but that's it, a fed Ahri can't even carry. By giving Ahri the movement speed buff you made her safer and easier to play. The kiss of death style of Ahri was honestly so healthy for her, you felt rewarded for landing skillshots and it was SATISFYING to feel like you can kill things. It also felt more challenging for you weren't so safe pre lvl 6 and if you decided to go in you would have to land your skillshots or you would probably die. That was the healthy Ahri which took higher skill to play and was able to impact the game. I mean she has skillshots but her damage is lower than champs who have lock ons or spells that aren't hard to land. It doesn't feel satisfying or rewarding to land your combo on Ahri anymore, it's tickle damage from what I see now..
Rioter Comments
: Every feel like your account is cursed?
I'm in the same boat right now... I've never had a winrate under 50% till this season and it's funny because I've never seen a season with balance this bad, the meta this unfun with everyone having fckn stopwatch, and players this toxic and unskilled that are always on my team. It's unreal. I have the same skill as I had last season but for some reason when I play my main Ahri I feel like I'm doing no fucking damage now, like I'm just fucking tickling people with whole combo. Meanwhile a vlad q lock on skill can do more damage than Ahris skillshot orb when it hits both ways. Ridiculous. I dont like playing broken champions but I almost feel like Riot is forcing me to. Oh and remember when zhonyas active was like unique to mages for the most part? Now everyone is going to fucking have it like just why. Who thought that was a good idea... worst season by far. The balance is a problem for me and I think it has something to do with your problem maybe. I used to think that 5 bans each team was too much, now I think its not enough with all these busted champs that Riot should be fixing right away but they dont. Vayne, malzhar, Zoe, kat the list goes on. It's ridiculous. I wish one day bans would be for champs you hate playing against instead of the high pickrate high winrate busted champs
  Rioter Comments
: ***
Honestly not going to lie, samsung had so much pressure in just xayah alone but also malzhar and their superior jg pick every game. It's hard to play aggressive against an opressive team like that and I can say that because I have quite a lot of experinece in decently high elo games. You're gunna have to wait for mistakes when your comp is weaker than the other teams. Jgs like zac, sej, and j4 initiated better than the gragas did all 3 games and they also feel so much tankier. Every time SKT even attempted to do any damage to the adc, janna screwed them over or malzh would ult the carry. SKT was picking out horrible team comps too though because Samsungs team always had more cc, more damage, more and better tanks too for the most part. Skt should have banned champs like malzhar and janna so they could have been able to get into the enemy team better, I don't know what they were thinking. As well as picking gragas for all 3 games when it was clearly not going too well
Rioter Comments
: *I was expecting a cute, gentle yet still bubbly character* if u are above the age of 15 , you are too weak
My bad I'm not a %%%%phile male and dont like obnoxious kids that were ripped from Disney and cant even close their mouth for 2 sec
: {{champion:117}} {{champion:222}} {{champion:427}}
All those champs are actually designed well and are unique to the game and nowhere else. Like whats your point? this champ looks ripped from Disney LOL
Vekkna (NA)
: Is Zoe supposed to be cute?
nah i think shes obnoxious and gross, and she needs to shut her damn mouth, running around with her mouth gaping open. As a gurrrrrrl who likes cute things, this is not cute. I feel like the only people who actually like it are Disney fanboys which seems like the majority of people sadly. Imo this is the worst new champ design I've ever seen.
: Didn't you guys complained that Kayn was too edgy for his type of character? Now we're having the opposite, and you're still having a problem...
Where did I complain Kayn was too edgy LOL i thought his champ design was actually pretty sick and he's pretty hot LOL
Lighten (NA)
: Watch Ponyo and others! The features are exaggerated so you can see them better. I personally welcome the new champ, she looks unique and so much fun!
You can not compare this to miyazkai's work for his work is brilliant. And they also don't even compare for in that art style the characters still look like normal people. This compares much better to "frozen"
Rioter Comments
: If riot doesnt want 20 min barons, they wouldn't spawn it then, what is the point of this post? Trying to change the time which baron spawns?
THE POINT IS THAT IT IS NORMALLY NOT KILLED IN 10 sec & NEVER REALLY WAS KILLED AT 10 SEC AT 20 MIN BEFORE. POWER CREEP IS A THING. READ THE FULL POST BEFORE YOU MAKE A COMMENT THAT DOESNT EVEN PERTAIN TO THE BOARD POST. ITS NOT ABOUT BARON SHOULDNT BE A THING AT 20 MIN, ITS ABOUT HOW FAST ITS KILLED WHICH IS TOO FAST. LOL.
: Mountain dragon.. Attack speed champions.... ???
I dont know if you realized but I was commenting about how I dislike a trend that has started due to worlds because barons at 20 min in were not that common as they are now. It rushes a game hard. It's obvious that mountain drake aids in baron but thats not always the case lmfaooooo its been happening in comps that dont have it. And attack speed champions? Do you mean adcs who are really strong lol?
: If a team is able to get baron right after it spawns that either mean's they're already extremely ahead or your vision top side is lacking and they took advantage of it.
I think it means baron is too weak or damage is too high lmao because no one is ahead when baron is done at 20 min most of the time its even
Rioter Comments
: you could farm against azir before.... because riot left him in an intentionaly weak state
Okay???? &? Now he's way too strong lmao. I never said he was fine before I said at least I could farm because he wasn't busted in damage lmao now he is
: If you guys want to nerf Azir start by nerfing his utility don't make the same mistake by nerfing...
His damage is not low. His damage is what is also such a problem. He does way too much damage and is safe at that. Getting attacked once by his soldier does like 35% of someones health and the soilder's range is like 45% of midlanes width which makes them harder to escape. This denies the opponent to farm because if they get close enough to cs then he just attacks them with a soldier each time and will do a massive chunk of damage. In my opinion the damage needs to be lowered on his soldiers if they have that big of an attack range. Azir almost acts as an ad champ because his soldiers are always up and doing massive autos while Azir himself is untouched or can just escape or ult if gotten to.
: > Now I was playing against an Azir main but and also camped by warwick who was diving me from between the 2 mid turrets with no help from my jg but that was not fair at all. This is how he got ahead and dominated you. I will assume you were playing Ahri, now you gotta use your Q MS buff to move out of his soldiers when he Qs. When he does this he can't move them again so is vulnerable to a counterattack. Pretty much your own shot at beating his team is outroaming him and murdering his team so his team is behind so he has nobody to fight with him. He outscales you very hard, and teamfights better than you as well. He is your number 1 priority to kill in teamfights next to the adc. Oh yeah, Azir wants to push you to turret, so that he can poke you out then take your tower. However you can turn this back on him by having your jungler camp him, this will make him either feed you if he's dumb, or play super safe and let you farm.
Yeah you are right, he got 2 kills from ww diving me but honestly the struggle to farm before that was what really got me heated :/ & I felt compelled to stay in lane to catch up in farm but you're right I should have roamed more. Thank you
Rioter Comments
Rioter Comments
xGunna1 (EUW)
: if league was non gender locked champions would be cool
: 2 more hours
wait how do you know??
: Don't get me wrong, I loved the Star Guardian story and SG Ahri video ....
It's still not even out.. like I'm pissed when is it going to come out to be able to buy in the store. I'm about to be hit by a hurricane so I'd like to be able to fucking playing it for a least a few games, fuck.
Rioter Comments
: Are you reading what you write before you post it?
AND WHAT YOU HIGHLIGHTED DID NOT MAKE ANY SENSE WITH YOUR REMARK, NO IT WAS NOT OBVIOUS AT ALL. You need to explain yourself because there was nothing wrong with the highlighted segment in the first place. Do you have no idea why even other people downvoted you? & the intent of your comment K was hostile, then you quote "you guys" again literally you make no sense. If you were good at comprehension in any form you would know to explain yourself because you make no sense.
: Are you reading what you write before you post it?
Yeah, unlike you I don't struggle in reading comprehension. Look at your first comment on this post, I can tell nobody likes you haha. If you even make a post on someone's thread how about this: Don't say K and explain why you are so angry in the first place you hostile baboon
: Ok. I see you are delusional. Gotcha.
LOL dude what is your IQ? 5? Delusions have nothing to do with what I just said. Educate yourself on the meaning of words.
Show more

Fur Fox Sake

Level 68 (NA)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion