: >Whines about being punished on a game known for it's punishment rules. >Calls me a snowflake. Also, I'm not perfect, I'm just obviously not toxic. Not to say I never have bad days. I do have bad days, I flame, I get frustrated, but I know to not keep playing when I've already got a few bad games under my belt. I just go and dick around on ARAM, or play Smite, or Stardew Valley, or plan for my next DnD meet, relaxing stuff. It's simple stuff, I walk away when it's getting to me.
Well good job at staying under the radar. I have one ONE fucking bad game and I get banned
: People are trying to give you advice and suggestions and you're being toxic about that? 9 accounts?
I’m sick of this shit. I have a blowout one game and I get chat restricted. Fuck me i guess
: That was a wholly uncalled for and incredibly crass comment.
And who gives a shit? Everyone’s toxic and ban happy
: A noob by who's standards? Yours? What gives you the right to tell them they're noob? Also, you know, I've noticed, if you have a tendency towards toxic/griefing behavior, you're gonna bring that out in other players as well, especially if you're directing it towards them.
A noob player as in a cait who takes kleptomancy and feeds ashe
Rioter Comments
: It's not shit and neither is the player-base. I play with a lot of really chill individuals every day.
Yeah but every game there is either a noob or a fucking troll messing everything for me
Rioter Comments
: Legit, it doesn't matter what the other person said to instigate the OP flaming. They're not the ones under review in this particular instance, the OP is. If the OP and/or anyone else reported the Lee, he'll be getting reviewed as well and if he's on his final warning as the OP was, he'll get perma-banned too. And I disagree with your example given. The vandals are breaking the law, but knocking one of them out is assault, which is still breaking the law. Two wrongs don't make a right. We've all heard that before. It doesn't matter who "struck" first, striking is reportable, and if you've already been given warnings, you should just mute and move on. Also, banning a champion that a player is hovering is not griefing, unless they clearly state it in an obvious way. As has been said many times here, Bans > Picks
I said don’t ban yasuo tho...
: whats the point of insulting Riot while appealing a ban? wouldn't that make yalls lives harder?
Not looking for appeal. Just showing the report system is shit and so is the playerbase
Rioter Comments
Rioter Comments
Vreivai (NA)
: First, the MF went 1/7, not 1/10. No idea why you're lying about that. Second, you're level 17, and the MF is level 14. Have you considered that the MF is not trolling, but a new player? Or maybe that they're trying an unorthodox build? Look at their match history. It's not like that build never works, or only works rarely, at least at that MMR.
She’s an alt. Look at her name.
Rioter Comments
: > [{quoted}](name=Nerf Velkozby,realm=NA,application-id=Ir7ZrJjF,discussion-id=dGchzE8e,comment-id=00000000,timestamp=2018-12-03T21:33:52.014+0000) > > It takes you to a Twitter post Your other that has the link similar worked fine. I dont trust this site. Stranger danger stranger danger!
That’s fine if you don’t trust it. I just wanted to show a meme
: Meme load fail.
Rioter Comments
Rioter Comments
Rioter Comments
xZabaksx (EUW)
: I call police Riot ilegal >:(~~(~~
> [{quoted}](name=xZabaksx,realm=EUW,application-id=yrc23zHg,discussion-id=VbEkBsJ2,comment-id=0002,timestamp=2018-12-03T21:11:34.202+0000) > > I call police > Riot ilegal No we gotta call the fbi
: Mobile legends is like, 2 or 3 years old. League of legends is working on 9. I feel like this should be memes and games.
> [{quoted}](name=Silly Neeko,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=VbEkBsJ2,comment-id=0001,timestamp=2018-12-03T21:01:12.321+0000) > > Mobile legends is like, 2 or 3 years old. League of legends is working on 9. > > I feel like this should be memes and games. And what are you talking about? League is clearly 2-3 years old an dmobile legends is 9 years old. I played it on a nokia
: Mobile legends is like, 2 or 3 years old. League of legends is working on 9. I feel like this should be memes and games.
> [{quoted}](name=Silly Neeko,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=VbEkBsJ2,comment-id=0001,timestamp=2018-12-03T21:01:12.321+0000) > > Mobile legends is like, 2 or 3 years old. League of legends is working on 9. > > I feel like this should be memes and games. Yeah but idk how to change th Robards after I posted
Asamas (EUNE)
: I didn't believe at first but the cat really made me see the truth. 10/10 would retweet.
> [{quoted}](name=Asamas,realm=EUNE,application-id=yrc23zHg,discussion-id=VbEkBsJ2,comment-id=0000,timestamp=2018-12-03T20:58:49.616+0000) > > I didn't believe at first but the cat really made me see the truth. > > 10/10 would retweet. Thank you for understanding
Rioter Comments

Nerf Velkozby

Level 23 (NA)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion