Rioter Comments
Zac x Me (NA)
: I've had this too, but on Summoner's Rift, it caused me to constantly reconnect and then it didn't reconnect anymore and the game was over :I
> [{quoted}](name=Zac x Me,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=EpRdZ4aJ,comment-id=0000,timestamp=2019-06-01T02:28:05.319+0000) > > I've had this too, but on Summoner's Rift, it caused me to constantly reconnect and then it didn't reconnect anymore and the game was over :I yeah shits actually amazing i love it
: > Every time I get sucked back in again with URF...I guess that's all this game is good for now. Since I find SR too slow, and just don't enjoy it as much, and TT seems to be getting worse yearly. You mean normal Ranked? Everyone runs with CDR up their ass around, almost no one has mana issues, it is basically URF.
: How many tho? It would be interesting to see the player count to compare game modes
obviously not as many as in SR but enough to keep the gamemode alive. only time i get queue times over 3 minutes is in the early mornings.
: Is it tho? It's just a new skin, not a huge change at all.
Can you give me a number of the champions that have been reworked? I'll just say a lot. Don't get me wrong,I'm not against the idea. I'd love to be able to play the old Aatrox but it just does not make any sense whatsoever. They would have to work twice on the same champion with that idea implemented. On EVERY single reworked champion. It's way too much of a hassle for Riot to deal with.Sounds extremely easy on paper but it's really not.
Rioter Comments
: Why don't you just delete Twisted Treeline ranked...
because there's a playerbase for twisted treeline?
Jamaree (NA)
: > [{quoted}](name=Noctis Lupus,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=A7rmRvEg,comment-id=00010000,timestamp=2019-05-31T07:54:41.276+0000) > > maybe thats gonna be the fun of it. just abusing dumb shit and having fun with your friends on the season 1 summoner's rift I think the same thing that happened in URF would happen there, people would love it for about a month of nostaglia, and then bitch when people start abusing the OP shit and bugs.
> [{quoted}](name=Jamaree,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=A7rmRvEg,comment-id=000100000000,timestamp=2019-05-31T07:55:28.967+0000) > > I think the same thing that happened in URF would happen there, people would love it for about a month of nostaglia, and then bitch when people start abusing the OP shit and bugs. yeah i mentioned that it might just be nostalgia but id still pay 60$ to play season 1 for a month
: Good luck convincing enough people to play S1 League at triple A price for you to get into games The reason LoL works as well as it does is that its a cheap price of entry... free. You can have 10 people active at any given time at any hour of the day with fairly decent matchmaking just because anyone is allowed to play. If you put a price on there, you're going to bring down the accessibility and S1 League windback is already an oddball niche concept. You're better off just joining/hosting a private server honestly. Survives on donos but is free to enter, you get enough players to work with, ect. I know there's one that's for S4 out there but even then you still have to queue at peak times so this isn't even the best solution. I don't think there's a viable way to make matchmaking work other than if Riot ran it as a rotating game mode, but that'd also require Riot to make a game mode not themed around skins.
> [{quoted}](name=TwitchInMyPants,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=A7rmRvEg,comment-id=0002,timestamp=2019-05-31T08:23:21.921+0000) > > Good luck convincing enough people to play S1 League at triple A price for you to get into games > > The reason LoL works as well as it does is that its a cheap price of entry... free. You can have 10 people active at any given time at any hour of the day with fairly decent matchmaking just because anyone is allowed to play. If you put a price on there, you're going to bring down the accessibility and S1 League windback is already an oddball niche concept. > > You're better off just joining/hosting a private server honestly. Survives on donos but is free to enter, you get enough players to work with, ect. I know there's one that's for S4 out there but even then you still have to queue at peak times so this isn't even the best solution. I don't think there's a viable way to make matchmaking work other than if Riot ran it as a rotating game mode, but that'd also require Riot to make a game mode not themed around skins. I have no doubt that there's not gonna be a a few thousand if not even tens of thousands of players that would buy it.
Jamaree (NA)
: I want them to do it, but then do the same thing Blizzard is going right now and not removing the bugs out of spite.
> [{quoted}](name=Jamaree,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=A7rmRvEg,comment-id=0001,timestamp=2019-05-31T07:34:02.615+0000) > > I want them to do it, but then do the same thing Blizzard is going right now and not removing the bugs out of spite. maybe thats gonna be the fun of it. just abusing dumb shit and having fun with your friends on the season 1 summoner's rift EDIT : by abusing i mean bugs AND champions
Rioter Comments
: Million Dollar Skin Idea (Seriously RIOT, you like money, right? Then do this.)
good idea. not gonna happen. way too massive of a change
Rioter Comments
Rioter Comments

Noctis Lupus

Level 104 (NA)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion