zPOOPz (NA)
: Not sure how Player Behaviors board can help you with that. Maybe submit a support ticket, re-install the client and/or run hextech repair tools? {{sticker:sg-zephyr}}
i made mistake posting in wrong spot. and wanted players to give feed back. support will just give me basic bs fix that dont help. im sure im not the only one
smerffu (NA)
: high ping spikes are not my fault?
even running lol ping test outside the game seems to be stable then i play and bam spikes that go to 2000 or greater
Rioter Comments
: Agree with most, this gaming community is pure toxic IMO
I trying my self to find a new game. not only but nothing compares sadly. not only is the game ruined by toxic players it's going to shit with the balance in the game. when I see shit like 1v2 at level 1 and the player beats two champions at level 1 . well that's when you know this games become nothing but a cash cow and can care less about the balance. i announced not long ago i quit i still find my self coming back for more . trying to do the impossible and raise in ranks hoping maybe thngs will get better . but also finding a lot of BOOSTED PLAYERS that i hate with a passion
: > [{quoted}](name=smerffu,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=Ed4snZfJ,comment-id=0003,timestamp=2018-12-09T04:47:10.339+0000) > > competition should not come at the cost of enjoyment and lead to toxicity. real sports both teams respect each other and sometimes a winning team gives the rewards to the losing team. i am a very competitive player. also for autistic players like my self, we don't handle the massive toxicity in this game I kinda get the feeling you've never actually done any real sports... Competition does literally come at the cost of those things, thats kinda how it works?
> [{quoted}](name=tehechounpolvazo,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=Ed4snZfJ,comment-id=00030000,timestamp=2018-12-09T12:14:16.874+0000) > > I kinda get the feeling you've never actually done any real sports... > > Competition does literally come at the cost of those things, thats kinda how it works? your right I have not. but I have seen in real life of such events happening. its a sign of sportsmanship. not just in movies. anyway, my point I was making is that it could be a lot more productive even riot has tried to enforce the idea to be productive with your teams and not stress your team. they had this thing called a summoners code I'm sure 90% even know about it or give a shit what it says. I my self-have failed it
smerffu (NA)
: i quit league for for my own health
competition should not come at the cost of enjoyment and lead to toxicity. real sports both teams respect each other and sometimes a winning team gives the rewards to the losing team. i am a very competitive player. also for autistic players like my self, we don't handle the massive toxicity in this game
Rester (NA)
: I mean, honestly you arent wrong. The toxicity has kinda gone to the shitter.
> [{quoted}](name=Rester,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=Ed4snZfJ,comment-id=0001,timestamp=2018-12-09T04:11:57.286+0000) > > I mean, honestly you arent wrong. The toxicity has kinda gone to the shitter. thanks for your honesty. dota allstars was a hell of a lot more balanced and this game off that idea even the creator of that game was hired by riot if I'm not mistaken. that man should have made he's own standalone game now he's legacy is being destroyed I know there was a few that worked on dota Allstars one is icefrog
smerffu (NA)
: i quit league for for my own health
its s real shame the community has ruined this esports game not to many out there to be esport worthy
Rioter Comments
: Can I got banned from people who report for no reason?
looks like your entire team did bad and needed scape goat to flame
: Can I got banned from people who report for no reason?
long story short. don't be provoked just mute and no harm should come to your account
: Can I got banned from people who report for no reason?
yes, you can. I did but I kind of let it happen with respawning to there bad behavior and acting out as they wanted. if you feed the fire and show any sign of being toxic in the game they will be used by the trolls abusing the system and you get 3 strikes and boom the trolls got you banned. your best bet dont even tell them you muted just mute and move on as long as you don't show a bad history of being toxic in any way even if you're defending your self. your safe
smerffu (NA)
: league of telt : a summoners guide on how to suck
Rioter Comments
smerffu (NA)
: look at the numbers and guess how i managed to pull it off
i have added a new photo to the link . should be one on the right that is a ad one . and yet still not as much damage and squishy as hell the new photo to compare to dos not have any highlights i have circled
: Given how much true damage Leblanc did, I'm gonna say mountain drakes.
> [{quoted}](name=ZerglingOne,realm=NA,application-id=yrc23zHg,discussion-id=cfmqHhQ0,comment-id=0001,timestamp=2018-11-08T05:16:11.053+0000) > > Given how much true damage Leblanc did, I'm gonna say mountain drakes. nothing to do with drakes . using item stacking
smerffu (NA)
: look at the numbers and guess how i managed to pull it off
true damage wasn't the real shocker. it is the fact of how tanky i was doing such damage over all stats damage taken and damage i did. ware i may not have reached the highest damage from after game details. in real time in game i was doing a ton more damage then anyone
Rioter Comments
Rioter Comments

smerffu

Level 62 (NA)
Lifetime Upvotes
Create a Discussion