Yes i do quit many games when i play top lane and get to be first pick

Yes i do quit game when i pick first and get counterpicked. Yes i do quit when i pick {{champion:420}} and enemy pick mindless broken dumb champion called {{champion:82}} that just proc his passive and walk to kill me without me able to do anything cause if i tried to ult he going to deny my ult by his ult easily while eating my hp by just walking around me. Yes i do quit when i pick any top laner champion that isn't meta and get to be faced against {{champion:58}} or {{champion:122}} or {{champion:23}} that can run me over at level 1 to 3 easily while able to have decent late game that is monster to deal with noneless. Yes i do hate playing top lane when it was my favorite role in this game and now i hate the game so much cause of that fact. Matter of fact i would face {{champion:39}} and {{champion:92}} over the current champions i mention
Compartilhar
Mais votados Novos

Estamos testando uma nova função que dá a opção de exibir os comentários da discussão em ordem cronológica. Alguns participantes notaram situações em que mostraram que uma exibição linear possa ser mais útil, então gostaríamos de saber como vocês a usariam.

Reportar como:
Ofensivo Spam Mau comportamento Fórum incorreto
Cancelar