Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
: ***
You can't carry an afk player. I just finished a game now and at 6 mins the support karma ragequit. Every god damn game 1 afk. I have to carry 4v5 with team that is behind. I cant do that because im not fucking Challenger. I just wanna reach Diamond for fun and it will probably never happend
Comentários de Rioters
: Control Panel > Programs > Manage Programs > League of Legends > Uninstall
Yeah thx guys its done, and impossible? sure, but ekko 8x on top in a row by chance? PLs :) what about dimond adc solopush frontline mid.. ok It's boring bc beeing high rank proves.. not that much rlly (I climbed from silver to d4 at peak so I have some legitimacy) Anyway, there are other things to waste time at
: Btw, I use a 120 GB drive (its just what I need) so I want the spare memory
I just relaized that there is google.. lol
: How to uninstall?
Btw, I use a 120 GB drive (its just what I need) so I want the spare memory
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
: AMA Garen Main
Triforce ofcourse, TONS of damage, I Garentee it
Comentários de Rioters
Knoyle (NA)
: {{champion:33}} Practically a Pokemon. {{champion:5}} DYNASTY WARRIORS {{champion:117}} I'm turning this Teamfight into a boss fight. Cool? Cool.
Comentários de Rioters
xMystoganx (EUNE)
: U go buddy I agree with ya <3
YAY{{champion:103}} btw Mystogan is totally badass
: ITS OPTIONAL! Dummy :P{{sticker:slayer-jinx-wink}}
If you want to leave your account pretty much unprotected that is your freedom
: Please no. As someone who literally has nothing other than a flip phone without text capabilities I don't need nor want this. It would also be an extra ball and chain to carry around to log in; what if it malfunctions? =No LoL until it's fixed.
ITS OPTIONAL! Dummy :P{{sticker:slayer-jinx-wink}}
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters
Comentários de Rioters

XDXDXDXDDXDXD

Nível 120 (EUNE)
Total de votos positivos
Criar uma discussão